seven

Voor onze opdrachtgever in Alphen aan de Rijn zijn wij op zoek naar een Event Coördinator voor 32 uur per week.

De functie
Als eventmedewerker maak je onderdeel uit van de afdeling Business Development, Marketing & Communicatie (BMC) bestaande uit 8 personen. Je bent een belangrijke schakel in de dienstverlening aan haar klanten en relaties door het organiseren van (online) events. Het Client Experience beleid is hierbij voor jou het uitgangspunt. In deze afwisselende functie organiseer je (online) events. Je bent inventief en denkt creatief na over de invulling van deze evenementen en begeleidt en bewaakt zelfstandig het gehele traject van A tot Z.

Je haalt in overleg met je collega’s onderwerpen op in de business, zorgt voor de uitnodigingen via ons marketing systeem, kijkt mee met presentaties die gemaakt worden. Tijdens webinars ben je als producer verantwoordelijk voor de techniek. Tijdens fysieke events ben je gastheer/gastvrouw en heb je interactie met de klant. Je kunt goed inschatten met welke belangen je te maken hebt en weet hoe je omgaat met weerstand. Je kunt snel schakelen, het overzicht bewaren terwijl er talloze details op je afkomen. Je hebt oog voor de ontwikkelingen in de eventbranche, zoals locaties en inspirerende sprekers en innovatie tools, en je hebt een scherpe blik op kwaliteit.

Daarnaast werk je samen met je BMC collega’s en leidinggevende aan de uitvoering van het BMC beleid via verschillende samenhangende marcomactiviteiten en ondersteun je waar mogelijk collega’s van BMC.

Jouw profiel
• Minimaal een afgeronde hbo opleiding Event Management;
• Je hebt 1- 4 jaar relevante werkervaring in B2B eventmarketing, hospitality, client experience of bij een
eventorganisatie;
• Je bent servicegericht, representatief, een teamspeler, innovatief, proactief en resultaatgericht;
• Je hebt een zakelijke, doortastende en proactieve werkhouding;
• Je werkt met een enthousiaste instelling en een goede dosis humor;
• Je kunt goed zelfstandig en in teamverband werken en je hebt ervaring als projectmanager;
• Ervaring met programma’s zoals Teams (Live) en Go to webinar zijn een pre;
• In jouw functie is het essentieel om communicatiefvaardig, stressbestending en veerkrachtig te zijn en aandacht voor details te hebben;
• Je herkent jezelf in onze CLEARR kernwaarden: collaboration, leadership, excellence, agility, respect, responsibility .
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede beheersing van de Engelse taal (woord en schrift);
• Je bent in bezit van rijbewijs B en vindt reizen naar andere vestigingen geen probleem, met de coronamaatregelen als uitgangspunt;

Solliciteren
Heb je interesse in deze vacature, sluit je profiel aan en wil je meer weten over de opdrachtgever, stuur dan je cv voorzien van foto naar info@7beaufort.nl. Voor meer informatie kun je ook contact opnemen met ons (020)3456875.